Nyhedsbrev 6-05-2021
Indsæt din egen tekst her.
Andreas Søndergård

Ny træner i klubben

Kære Medlemmer
Klubbens bestyrelse har i samarbejde med træner Claus Berg valgt at tilknytte en ekstra træner til at dække medlemmernes behov.
MGK er i en meget positiv udvikling, senest kom 30 potentielle nye medlemmer til golfens dag, og derfor er der behov for mere end Claus Berg med fuldtidsjob, hus, have og familie kan tilbyde.
Derfor er Andreas Søndergaard tiltrådt som ekstra træner i klubben.

Andreas fortæller her lidt om sig selv.

Hej allesammen.
Jeg hedder Andreas og er 31 år gammel.
Jeg har spillet golf siden jeg var 13 år og har været aktiv som træner siden 2011 i flere forskellige klubber.
Golfsporten har været en stor del af mit liv og har lært mig rigtig meget på et personligt plan også. Jeg brænder for dette spil og elsker at videreformidle den viden jeg har til spillet, videre til mine elever.
Jeg glæder mig til at møde jer og blive en del af fællesskabet i Midtfyns golfklub.

Hilsen
Andreas Søndergaard

Claus Berg vil stadig være træner i klubben, deltage ved åbent hus arrangementer og tage sig af begyndertræning og børnetræning, mens Andreas vil tage sig af elitetræning, juniortræning og individuel træning.

Andreas bliver snarest muligt oprettet i ProPlanner i Golfbox, hvor klubbens medlemmer kan booke ham:
Mandag og tirsdag i tidsrummet kl. 15-20 samt i weekenden efter aftale.

Klik på 'Find en Pro' på din forside eller på ‘Lektioner’ i menuen i venstre side når du er logget ind.
En lektion er på 30 minutter og koster 250 kr. inkl. moms.
Andreas kan også kontaktes på mobil 6146 1858.
Du kan også få inspiration og følge Andreas på Andreas Søndergaard Golf på Facebook.
Vi håber at I vil tage godt imod Andreas og benytte ham flittigt.

Bestyrelsen og træner Claus Berg

Golftur

IMG_0911

Så er Danmark så småt ved at lukke op igen og rejselystne golfspillere kan komme ud og prøve sine evner af på udenlandske baner.

Derfor kommer der et godt tilbud til en vinter tur til den portugisiske ø, Porto Santo.
Tilbudet ser således ud:

Udrejse fra Billund 10.12. 2021 kl. 08:15. Ankomst Porto Santo kl. 12:45
ü Gratis parkering i Billund. (1 bil per 2 personer – så er der plads til bags…)
ü VIP indtjekning i Billund ved + 15 deltagere. Egen skranke, dog evt. med anden golfgruppe
ü Mad ombord på flyet t/r.
ü Garanterede samlede pladser i flyet t/r. Mulighed for at tilkøbe bestemte pladser. Se nedenfor.
ü 15 kg bagage + 5 kg håndbagage
ü 1 stk. golfbag per/prs t/r. max 15 kg. (skal man ikke have golfbag med, er der en rabat på kr. 450,-)
ü Transfer fra lufthavn til Hotel Vila Baleira t/r
ü Indkvartering på Vila Baleira 4**** i delt dobbeltværelse med balkon.
ü All inkl. på hotellet. ( Alle måltider + drikkevarer på hotellet)

Det er muligt at tilkøbe ekstra ydelser, men grundprisen for ovennævnte er KUN kr. 5600,-

Tilbagemelding skal gerne ske senest 1. Juni
Til undertegnede på sms 26292151 eller mail
Clausberg_9@Hotmail.com

I er naturligvis også velkommen til at ringe for yderligere information.

Vh claus

IMG_0896
GolfArt4

Danmarksturneringen starter i den kommende weekend

På sidste generalforsamling efterlyste nogle af vore elitespillere tilskuere til deres kampe ! Det er desværre ikke meget de kommunikerer trods opfordring, Men spilleplanen (som også findes på hjemmesiden) for kommende weekend kan I se her:

5. divisionsholdet spiller ude mod Vestfyn lørdag kl. 8.00 og ligeledes ude mod Svendborg søndag kl..8.00
Kval. holdet spiller hjemme mod Vestfyn lørdag kl. 8.00 og ude mod Fåborg søndag kl.8.00

Kom og se vore elitespillere folde sig ud.
Regionsgolf

Holdturneringerne:

Der er nu spillet de første 14 kampe og i morgen formiddag spilles yderligere 2. Resultaterne er noget blandede, men er du interesseret, så klik ind under turneringshold på "hjemmesiden" hvor der er link´s til alle resultater og spilleplaner.

HUSK !

De kommende klubturneringer:
"Pinsemorgen foursome" 23 maj og parmatch den 28.maj.
Tilmeldingerne er åbne på golfbox
coronoavirus-komprimeret

HUSK NU - NÅR I KOMMER PÅ GOLFBANEN - CORONAEN ER HER FORTSAT