Nyhedsbrev 16 september 2019

Klubmesterskaber Midtfyns Golfklub

21. September 2019

Der er nu 28 der er tilmeldt

Det er med stor glæde, at vi kan konstatere, at der på nuværende tidspunkt er tilmeldt nok personer til at afholde dette års udgave af klubmesterskabet. Det er dog stadig muligt at tilmelde sig.

Sidste tilmelding er torsdag d. 19. september kl. 19.00

Yderligere information om rækker og spilleform findes i golfbox.

Cross - crontry

22. September 2019

Cross - contry turnering : En helt anden måde at spille vores bane på, hvor vi spiller hullerne lidt på kryds og især på tværs.

Da ikke hele banen kan tages i brug så er maximalt plads til 44 deltagere - og det er først-til-mølle-princippet der gælder.

Der er planlagt 9 huller som så spilles 2 gange. Runden kan af gode grunde ikke blive handicap-regulerende. Man bliver tildelt streger efter tee 48. Så kom frisk og deltag i en helt anderledes omgang golf.

Mødetid kl 0800 - gunstart kl. 0830

​Vel mødt

par på bænk

Par-Match-Klubben

Sig nærmer tiden hvor samværet på golfbanen vil blive afløst af hygge indendøre - MEN inden vi når dertil, skal vi lige ha' afsluttet dette års par-match, og ha' et par på "sejrskammelen"

Der har i løbet af sæsonen været hele 35 forskellige hold ude at spille match - det er rigtig flot, og vi håber, at så mange hold som muligt melder sig sig til året finale.
Sæsonens sidste match er fredag den 27. september.

OBS!! - der vil denne gang være 3 stk. luksussmørrebrød efter matchen - Husk at tilvælge dette ved tilmelding.

HUSK tilmelding i golfbox - sidste dag for tilmelding er onsdag den 25. september kl. 18.00.

Husk der er mødetid senest kl. 16.30 med gunstart kl. 16.45.

Yderligere informationer kan findes på hjemmesiden.

Matchkomitéen

Ret til ændringer forbeholdes

Sæsonafslutning Torsdagsherre klubben

28. September 2019

Det er blevet tid til afslutning i Torsdags-Herreklubben

Vi starter med fælles morgenmad kl 8.00, og herefter spilles der kl. 9.00 texas scramble.

Efter golfrunden afholdes der generalforsamling i Herreklubben - og vi slutter dagen med frokost.

Tilmelding senest d. 23 september på listen i klubhuset eller på mail: frandstrabjerg@hotmail.com (pris for spisning 100 kr.)

Vel mødt herreudvalget

Frivilligmatch

Som tak for den indsats der igennem året bliver ydet af klubbens mange frivillige, blev der i weekenden afviklet årets frivilligmatch - med deltagelse af omkring 60 personer.

Efter at have overstået en omgang Texas scramble med op- og nedture både hvad angår spil og vejr - ja så blev det tid til god mad og hyggeligt samvær i klubhuset.

En stor tak skal lyde til de personer der stod for afviklingen af arrangementet, samt en tak til alle jer der yder en ekstra indsats for klubben.

Billeder af dagens vindere kan ses på klubbens facebookside.

IMG_20190915_140915