Nyhedsbrev 27-11-19

Overgang til vinter !

Det blev et rekord vådt efterår - men banen er spilbar hvis man ikke nødvendigvis skal køre i buggy.
Aktiviteten er naturligvis lavere på denne årstid, men vintergolf mødes hver lørdag kl.10 for at spille 9 huller og de hårde seniorer fra mandag morgen mødes mandag 9.30 hvor der spilles sædvanilg runde dog uden registrering og præmier.

9dc34172fce7ae1bf58a11eb06c7d47c--chicago-winter-girls-golf
så meget vinter som på billedet kan vi godt undvære.

Generalforsamlingen

Generalforsamlingen d.21 havde omkring 50 deltagere, det er under normalen, men når det går godt har folk en tendens til at blive hjemme.
Og det går godt, formandens beretning vil blive tilgængelig på hjemmesiden snart, regnskabet var super fint og for første gang har klubben en positiv egenkapital, i hvilken anledning Sten Lunde gav champagne til alle deltagere, som han sagde var han kasserer i de år hvor den store negative egenkapital blev grundlagt og han havde lovet sig selv champagne når egenkapitalen blev positiv. Tak til Sten.
IMG_2119
Bestyrelsen blev genvalgt, og eneste nyvalg var 2´ revisor PIA Lykkegaard som afløser for Keld Sørensen og 2´suppleant Ralf Eriksen i stedet for Søren Holm. Så på organisationsfronten er alt fint.
Julefrokost
Du kan stadig nå at melde til
Bindende tilmelding på listen i klubhuset eller på knoth@post12.tele.dk senest lørdag den 30. nov. kl. 12:00
Julefrokost
Gl¨gg og æbleskiver

Glögg match

I morgen er det sidste frist for tilmelding til årets sidste turnering - vejrmeldingen for søndag er heldigvis fin - tørvejr og sol, så tag nu endelig tøj nok på. Husk at denne specielle turnering spilles med kun 3 stk. jern/køller (incl. putter)
MELD DIG TIL; DER ER GOD PLADS
images

Black fridag

Golfhâftet har naturligvis et tilbud - hvis du senest fredag køber et golfhäftet hos Anny, får du plus med i købet.
Måske en julegave idé.