Nyhedsbrev 21-7-2020

Kort om praktiske ting i sommertiden og et par remindere !

splash-dm

Så er der nyt fra DM-udvalget.

Vi mangler hjælpere den 7. 8. og 9. august.

Til følgende arbejdsopgaver:
  • Rengøring
  • Køkken
  • Ekspedition
  • Ølvogn
  • Pølsesalg
Det er 4-timers vagter således: kl. 7-11 - kl. 11-15 - kl. 15-19.

Skriv til mail@midtfynsgolfklub.dk hvis du vil hjælpe, og hvilke dage og tidspunkter du kan.
Golfsmiley

Gæst

Alle fuldtidsmedlemmer i Midtfyns Golfklub kan medtage en gæst med gyldigt DGU-kort til
reduceret greenfee på kr. 200.
Dette gælder IKKE flexmedlemmer. Der skal altid betales fuld greenfee for flexmedlemmer.

Fuldtidsmedlemmer kan også medtage en gæst uden DGU-kort (Flagspiller) 1-2 gange mod betaling af kr. 200, og placering af et dannebrogsflag på baggen.

Booking af tid

Ved spil på banen er det vigtigt, at booke en tid. Men det er ligeså vigtigt, at bekræfte tiden. Det kan gøres på skærmen i klubhuset, eller på App’en.
Hvis ikke man bekræfter tiden, har man ingen ret til at være på banen.

Odense golfklub

HUSK

I uge 30 (20/7 - 28/7) kan spillere fra Odense golfklub spille på vores bane for 100 kr., det er perioden hvor der afholdes "Stiften cup" på Odense Golfklubs baner.
Tilsvarende kan vi spille i Odense for 100 kr. i uge 32 (3/8 - 9/8) perioden hvor der afholdes DM på vores bane.
Benyt lejligheden til at spille en af Odensebanerne til denne fordelagtige pris.
Par-golf

Husk Pargolfturneringen

Pargolf holder i lighed med de andre klubber i klubben ikke sommerferie.
Næste turneringsdag er fredag 31/7. Der spilles foursome over 18 huller med gunstart kl. 16.45
Go5

Sensommertur

Med de sidste lempelser med hensyn til forsamling, har Seniorklubben besluttet at afholde den traditionelle "sensommertur", onsdag 19 august - torsdag 20 august : Se opslag i klubhuset hvor der også er tilmeldingsliste.
Herning er blevet skiftet med Ikast da vi skal have gunstart.
Coronavirus564x320 jpg
Selvom det går godt og vi næsten kan spille golf som tidligere - er "Corona pandemien" ikke overstået.

Hold afstand - sprit af - og pas på hinanden