Nyhedsbrev 9-01-2021

Så blev det 2021 !

Yderligere ned lukning af samfundet, forsamlings forbud sænket til 5 - vejret koldt og fugtigt.
De fleste opbevarer deres golfkøller hjemme i tørvejr, men en hård kerne spiller jo også om vinteren, hvilket stadig er muligt, men vær opmærksomme på afstand mellem medspillere og specielt m.h.t fælles berøringspunkter (flag og river)
Den ny fordelingsnøgle er implementeret og på mandag skulle "Golfbox" være klar med de ny WHS-handicap.
Heldigvis er der kommet god gang i vaccineringen. Sundhedsstyrelsen venter at alle der vil vaccineres er blevet det sidst i juni, så vi kan se frem til et normalt golf år fra den tid. Vi er jo heldige at kunne udøve vores sport selv i ned luknings tider. Så det må være i orden endnu en gang at ønske alle et GODT NYTÅR.
20210107_141242226_iOS
Grundet udbredt nattefrost og en del vand på udsatte steder, ser vi os desværre nødsaget til midlertidigt at lukke for spil til sommergreens.
Hold øje med Golfbox for ændringer i banens tilstand.
vh
Baneudvalget

Det nye G6 kort er klar til salg

Kortet giver fuldtidsmedlemmer ret til gratis spil 10 gange på hver af deltagende klubbers baner, og kan benyttes alle ugens dage.
Det kan også benyttes i forbindelse med klubber-i-klubben-besøg på disse baner.
Kortets pris er kr. 1.000,-.
Du får også mulighed for at vinde et gavekort på kr. 1.000,- til Golfexperten.
Kortet kan bestilles ved indbetaling af kr. 1.000,- på klubbens konto nr. 5994 1209849 eller MobilePay nr. 93022 med angivelse af medlemsnummer + G6.
Kortet vil herefter blive lagt til afhentning i klubhuset.
KØB NU – så du er klar til den nye sæson.