Loader

Flot ur, der er sat op ved hul 1.

Nu er der ingen undskyldninger for ikke at være klar til at slå ud, når tiden er inde – bare kig på det store, flotte ur, der nu er sat op ved Hul 1 og kan ses fra driving range.

Det er medlem af bestyrelsen, Kurt Poulsen og hans hustru, Pia Lykkegaard,  der har købt uret, og det er Hans Chr. Nielsen, der har fabrikeret den fine kasse til beskyttelse af uret efter tegning af Tony Jensen, vores chefgreenkeeper.

– Vi har været på mange golfbaner og normalt er der et ur, så man kan se, hvornår man skal slå ud. Det er især godt, når der afvikles en match.

– Det har vi savnet her i Ringe, så derfor besluttede vi at købe det. Vi håber at alle værdsætter det og bliver glade for den lille gave, siger Kurt og Pia.

Formanden for baneudvalget, Flemming Anton Nielsen, har også været inde over og er meget glad for uret.

– Jeg synes, det er en god idé, så vi nu alle kan overholde vores tider, og på vegne af klubben takker jeg mange gange for det flotte ur, siger Flemming Anton Nielsen.

Kurt Poulsen

Pia Lykkegaard