Vellykket sponsordag

Det årlige arrangement for vores sponsorer blev holdt i meget fint vejr fredag den 8. september 2023.
Der var i år tilmeldt 27 sponsorer samt repræsentanter for klubbens bestyrelse og sponsorudvalget, der stod for arrangementet med formand Niels Larsen i spidsen. Efter velkomst ved formanden kl. 14 gik alle de, der har DGU-kort, ud på banen for at spille de første ni huller, mens resten fik instruktion i at slå bolde ud og putte og selvfølgelig prøve det, så de var klar til at spille et par huller, inden alle samledes ved klubhuset for at få præmier, velvilligt stillet til rådighed af vores sponsorer og klubben.
Derefter var der en to retters middag, leveret af Ryslinge Forsamlingshus, en af vores sponsorer, og rettet an af husudvalget med Gunhild Uth i spidsen. Undervejs fortalte formanden for klubben, Leif Hagelskjær, om status og fremtiden for klubben. Økonomien er ret god, når man tager i betragtning, at vi er under 400 medlemmer, når alt tælles med. Der er planer om at overdække nogle af udslagsstederne på driving range og bygge et nyt skur til opbevaring af bag og vogne. Det kan imidlertid først komme i gang, når der er lavet en ny lokalplan for området, og det bliver nok først en gang næste år i bedste fald. Arbejdet er påbegyndt, men den slags tager tid.
Efter middagen var der mulighed for at få et ekstra glas vin eller en øl, inden alle skiltes i god ro og orden efter en hyggelig eftermiddag.

Der var præmier til de fleste, og hovedpræmien, en uge med fri rådighed over en dejlig Volvo fra Autohuset Vestergaard, blev vundet af Rasmus.