Nyhedsbrev 7 juli 2019

Odense golfklub

SPIL i ODENSE GOLFKLUB i UGE 29 FOR 100 kr.

I lighed med tidligere år har Midtfyns golfklub lavet aftale med Odense golfklub om, at vore medlemmer kan spille på Odenses anlæg i uge 29 for 100 kr. i greenfee. Odenses spillere kan så spille hos os på samme vilkår i uge 30 (Stiften golfcup ugen).
Benyt dig af tilbuddet og spil "Holluf park" eller "Pilebanen" i uge 29.

Banekontrol

De Frivillige

Du har muligvis mødt en af de 4 herrer der deler opgaven om banekontrol / baneservice, her er det Jan Petersen der er ude på sin runde, hvor han høfligt hjælper greenfee spillere og medlemmer, samt kontrollerer at registreringen er i orden i Golfbox. De kører nogle ture på skift pr. uge.

Greenkeeperassistent opsagt

Vi har måttet opsige vores greenkeeperassistent, John Lindegaard, som var ansat 10 timer pr. uge i et flexjob. Opsigelsen skyldes samarbejdsproblemer. John er fratrådt sin stilling.

Turneringsmæssig agurketid

Selvom juli måned traditionelt er en stille måned, har klubberne i klubben stadig gang i arrangementerne.
Herreklubben afholdt sommer arrangement d.30/6 med efterfølgende grill spisning.
Dameklubben var i slutningen af juni på fællestur til Golfklubben Lillebælt.
Parmatchklubben holder turnering den sidste fredag hver måned.
Seniorklubben afholdt sommer arrangement d.1.juli, hvor der blev spillet "Mexican scramble" over 12 huller, efterfulgt af fællesspisning.
Så der er masser af aktivitet på vores bane også i sommermåneden.
Ikke-navngivet