Der lukkes i dag for kørsel på banen med buggy og monobuggy

Golfhæftet 2022

Kære medlem

Igen i år har du mulighed for at købe Golfhæftet hos os og samtidig støtte klubben.

Golfhæftet koster kr. 450 pr. stk. og for hvert kort, vi sælger, tjener klubben penge, som kommer os alle til gode.

Med Golfhæftet kan du spille golf til 50% greenfee på mere end 1150 baner i Europa og næsten 100 baner i Danmark.

Golfhæftet er med andre ord den perfekte julegave til golfspilleren, der har alt.

Her op til jul kører Golfhæftet en kampagne, hvor man ved køb af 2 stk. Golfhæfte 2022 får en gave med i købet. Du vælger selv, om du vil have en golfhue, evighedstee´s eller et par golfstrømper.

Bestil Golfhæftet på klubbens hjemmeside eller via kasserer@midtfynsgolfklub.dk.

Husk Superbrugsen andematch på søndag

Sidste chance for tilmelding er i dag kl. 18.

60 spillere har allerede tilmeldt sig, så kom og vær med til en hyggelig dag i golfens tegn.

Tilmelding sker i Golfbox.