Teesteds markeringer må kun flyttes af greenkeeperne

Vi vil fra Baneudvalget gerne indskærpe, at det kun er greenkeeperne, der må flytte teesteds markeringerne.

Det for at beskytte teestederne, at de står enten helt fremme eller langt tilbage, og der skal de blive stående, også selvom det bliver mudderet. Det er ikke, fordi greenkeperne holder ferie/afspadsering, at de ikke bliver rykket.

Tony gennemgik banen mandag morgen, og der stod alle markeringer, hvor de skulle. Tirsdag var han ude at spille, og der var mange af markeringerne på forni desværre flyttet.

Vi håber, at I alle vil være med til at passe på banen, så den står flot, når foråret kommer.

Vh.
Baneudvalget

Hjælp til påfyldning af drikkevarer i køleskabet i klubhuset

Vi opfordrer til, at I fylder drikkevarer i køleskabet, hvis I ser, at det begynder at tynde ud. Der er ekstra drikkevarer i depot-rummet og under disken. Tak for hjælpen :-)