Tirsdagsdamer - sæsonstart 2022

Velkommen til en ny sæson.

Sæsonstart er tirsdag den 5. april kl. 17.00. Mødetid senest kl. 16.45.

Sæsonens program findes på klubbens hjemmeside under 'Klubber i klubben' - 'Tirsdagsdamer'.

Alle klubbens damer er velkomne.

Efter spil er der hyggeligt samvær med snacks og frugt.

Indmeldelse i tirsdagsdamerne sker til Karen Marie Danielsen senest tirsdag den 29. marts 2022.

Der kan betales kontingent for 2022 (200 kr.) på konto 4315 4315611253, mobile pay: 25308701
(husk navn og medlemsnr.) eller kontant til Karen Danielsen.

PS. Dem, der spiller 18 huller, booker selv tid i golfbox ca. 2 timer før dem, der spiller 9 huller. Dem, der
spiller 9 huller om formiddagen de dage, hvor der spisning og præmieuddeling, booker også selv.

Dameudvalget

Herreklubben - sæsonstart 2022

Spilleplanen 2022 for Herreklubben er klar, og du kan finde den på klubbens hjemmeside under 'Klubber i klubben' - 'Herreklubben'.

Første spilledag er torsdag den 31. marts.

Støt vor Golfklub

Midtfyns Golfklub tjener hvert år gode penge ved, at medlemmer har tilmeldt sig ordning FynskSupportEl & FynskSupportGas.

Har du endnu ikke fået dig tilmeldt ordningen, som giver golfklubben 2 øre pr. hver forbrugt kvh og 6 øre for hver forbrugt kubikm., så gør det nu til gavn for klubben.

Prisen for el og gas ændres ikke pga. tilskuddet.

Gå ind på www.fynsksupportel.dk og læs meget mere samt tilmeld dig, hvis du ikke allerede er med. El-selskabet klarer alt vedr. de ændringer, der skal foretages.

I februar 2021 udbetalte EnergiFyn 1,5 mio. kr. til fynske klubber og foreninger.

Energi Fyn Skriver: Vi sætter nu en kampagne i gang for at få nye FynskSupport sponsorer - og vi vil belønne din klub/forening med en ekstra bonus på 50 kr. for hver ny FynskSupport sponsor, der støtter jer gennem FynskSupport.

Bonuskampagnen løber frem til d. 31. marts 2022.

Jeg har selv været med i ordningen i 10 år, og jeg har hvert år betalt under Energi Fyn.s
normalpris.

Mvh. Arne Malmos