23. april 2022

Par-Match-Klubben

SÅ ER DET LIGE VED OG NÆSTEN - at vi skal slå de første slag i sæsonens første match.

Det er rigtigt nok - der er nu under én uge til årets første Par-match på fredag den 29. april 2022.

SÅ - vi håber, at alle har brugt påskens gode vejr fornuftigt - på golfbanen selvfølgelig - så alle er klar til den store dag.

Komitéen er igen klar med godt selskab, mad, hygge og præmier. Golfspillet - det står I selv for, sammen med den partner der er udvalgt til årets matcher.

Vi starter igen i år ud med en Greensome over 9 huller - gunstart kl. 16.45 mødetid senest kl. 16.30.

Der er som vanligt tilmelding i Golfbox, Skynd jer - tilmelding er senest onsdag den 27.04.22 kl. 18.00.

På grund af de generelle prisstigninger på næsten alt er deltagergebyret i år på kr. 50,00 pr. par.

For yderligere informationer om afvikling, datoer og spilleplan henviser vi til fanen Par-Match under klubber i klubben. Se hjemmesiden

Vi glæder os til at se såvel "gamle" som nye "spilleglade" par på banen til nogle hyggelige timer.

Vel mødt til alle der har lyst til at deltage.

Matchkomitéen

Ret til ændringer forbeholdes.