Driving range åben

Driving rangen er nu åben igen.

Der må ikke gås eller køres på de ny-såede arealer.
Driving range

Mandag morgen venskabsmatch mod Langesø den 9. maj

De rigtige tider er: gunstart kl. 10.00 og mødetid kl. 9.30.

Der havde desværre sneget sig en fejl ind i Golfbox.

Status på 'opgradering' af klublokale

Vi er nu nået så langt, at 'Klubber i klubben'-tavler igen er sat op og kan bruges til at dele informationer. De er nu placeret i gangen, over for køkkenet. Der mangler lige den sidste finish, så bær over med os lidt endnu.

Der bliver opsat sofaer (den 5. maj) i den bagerste del af klublokalet, så der nu er grobund for endnu mere hygge, end der allerede er. Også det store lokale mangler lidt finish, men vi tager det hen ad vejen, så det hele forhåbentligt bliver rigtig fint.

Hus og service har, i forbindelse med denne "opgradering" af klublokalet, besluttet, at al ophæng af informationer/reklamer og lign. skal gå gennem Hus og service-udvalget, så vi på den måde kan styre det udtryk, som klublokalet skal have. Så har du noget, som du synes vedkommer hele klubben, så tag fat i os, så vi kan aftale, hvor og hvor længe det skal hænge.

Undtaget for dette er 'Klubber i klubben'-tavlerne, som styres af klubformænd/kvinder.

Mvh.
Karen, Søren og Gunhild - Hus og service-udvalget

Albani Fyn Tour 2022

Albani Fyn Tour er et samarbejde mellem 13 fynske golfklubber, der på skift afvikler turneringen. Der spilles 4 baner hvert år. Det er valgfrit, hvilke dage du vil deltage.

Værter i 2022 er:

Læs mere under de enkelte turneringer.

Tlf. 40 96 39 51

Email Marketing Powered by MailPoet