Begynderudvalget har brug for hjælp

Vi er i den dejlige situation, at vi får en del nye prøvemedlemmer. For at disse prøvemedlemmer kan komme ud og spille på banen, skal de have tilknyttet en mentor.

De to hold, der er startet op i foråret, har (næsten) alle fået sig en mentor. Så stor tak for hjælpen med det.
Vi har i den forbindelse "brugt op" af mentorer og søger derfor flere, der vil hjælpe med de nye, der starter op efter sommerferien. Vi har brug for mænd og især kvinder, der vil tage sig af vore nye golfvenner.

Begynderudvalget vil blive rigtig glade for, hvis I vil tænke over, om I kan afse lidt tid til at introducere et nyt medlem til klubben og spillet på banen.

Vi kan kontaktes på:
Lars, 30831081
Christian, 40407921
Søren, 20837770

Tirsdagsdamer på tur til Benniksgaard Golf Klub

Vi havde en skøn tur til Benniksgaard Golf Klub, hvor stemningen var god, og humøret helt i top.

Vi overnattede dernede, havde to gange golf og fik lækker mad serveret af friske, sjove tjenere.
Benniksgaard2

Præmieoverrækkelse for hole in one

Judith Mortensen fik i forbindelse med 'Pinsemorgen Foursome' overrakt sin præmie for det flotte hole in one på hul 15 i Midtfyns Golfklub den 22. maj.

Stor tak til sponsorerne for meget de flotte præmier:

TRENDBAZAAR: Gavekort på 2.000 kr.

Hotel Faaborg Fjord: Gavekort på 2 x 6 retters middag

Albani: 4 specialøl
Judith Mortensen

Hvorfor ikke kombinere lidenskab med rejseglæde?

Tag på golftur med klubbens træner Andreas Søndergaard til Costa de la Luz til oktober.

Costa de la Luz, Lysets Kyst, løber fra Gibraltarstrædet i øst til Huelva og den portugisiske grænse i vest. Cirka en god times kørsel fra Faro Lufthavnen ligger Hotel Doubletree by Hilton Islantilla. Området er stille, roligt og mere afdæmpet - sammenlignet med den mere kendte region i øst.

I bor i skønne omgivelser ved én af Andalusiens smukkeste golfbaner på Hotel DoubleTree by Hilton Islantilla. Hotellet er nyrenoveret, men ligner stadig det velkendte hotel Islantilla Golf Resort. Her bor I i lyse dobbeltværelser, som er moderne og minimalistisk indrettede, og alle har balkon eller terrasse. Opholdet er med halvpension.

Læs mere om hotellet på www.bravotours.dk.

Afrejse fra Billund Lufthavn lørdag 1. oktober 2022 eller lørdag 8. oktober 2022
Pris pr. person v/2 personer idobbeltværelse med halvpension kr. 10.995
Eneværelsestillæg kr. 1.350(begrænset antal – spørg inden bestilling)
Andreas golfrejse