Andreas kursus

Gæster til medlemmer af Midtfyns Golfklub

Medlemmer kan hver medtage max. 1 gæst til en reduceret greenfee på 250 kr. Ordningen gælder ikke for flex-medlemmer (kategori ”F”), som heller ikke kan være gæst iht. nærværende ordning, samt medlemmer af de Fynske klubber, som er omfattet af Den Fynske Greenfeeordning.

Fuldtidsmedlemmer i Midtfyns Golfklub kan medtage en gæst (flagspiller) uden DGU-kort til greenfee 250 kr. (max. 1-2 gange).

Spil i Odense Golfklub for halv pris i uge 28

Igen i år kan medlemmer af Midtfyns Golfklub, dog ikke flex-medlemmer, i uge 28 spille for halv pris, dvs. 125 kr., i Odense Golfklub, som så til gengæld kan spille til halv pris hos os i uge 30, hvor klubben afvikler Stiften Cup.

Mandag Morgen sensommertur 24.-25. august

Mandag Morgens sensommertur ligger i år fra onsdag den 24. august til torsdag den 25. august.

Turen går til Slukefter Kro, der ligger i nærheden af Vojens.

Vi starter onsdag med at mødes i Vejen Golfklub kl. 10. Vi slår ud kl. 10.30. Efter matchen kører vi til Slukefter Kro, hvor vi får værelser, og hvor der vil være kaffe og kage fra 15.30 til 16.30. Herefter præmieoverrækkelse. Kl. 18 starter middagen med en 3-retters menu. Fra vi ankommer kl. 15.30 vil der være øl-vand og husets rød/hvidvin ad libitum til kl. 23.45, hvor der er sidste udskænkning. Næste morgen er der morgenmad fra kl. 7.30. Herefter kører vi til Kellers Park Golf i nærheden af Vejle. Vi skal være der kl. 10.00, og vi slår ud kl. 10.30. Når vi møder her, får vi udleveret en sandwich og en vand! Efter spillet er der præmieoverrækkelse og afsked.

Prisen for kroopholdet er 950 kr. pr. person i dobbeltværelse. Der er et tillæg på 300 kr. for enkeltværelse på Slukefter Kro. Da kroen vil have antallet af deltagere allerede midt i juli, bedes beløbet betalt senest den 18. juli. Herefter gives der ikke penge retur ved afbud! Bliver man syg, må man evt. bruge sin egen syge/rejseforsikring til at få erstatning!

Beløbet på 950,- betales på mobilepay til Dorte Larsen mobil nr. 20727225 senest 18. juli.

Golfen koster i alt 475,- for de to baner. Dette beløb betales også til Dorte, men først ved ankomsten til Vejen Golfklub!

Vi håber på et par gode dage med fint vejr, dejlig golf, godt selskab og højt humør.

Mandag Morgen udvalget