16. maj 2021

Par-Match-Klubben

Så er det ved at være tid til årets 2. match, der spilles fredag den 28. maj 2021.

Matchen bliver selvfølgelig afviklet i henhold til de gældende Corona-restriktioner, og med hensyn til afvikling af spisning efter matchen, så afventer vi de nye restriktioner om forsamlingsantal inden døre, som kommer den 21. maj, inden vi tager endelig stilling til hvorledes spisningen kan/skal afvikles.

Der udsendes yderligere information ang. spisning efter matchen, når de nye restriktioner er blevet offentliggjort.

Der er som vanligt tilmelding i Golfbox, og der er allerede åbnet for tilmeldinger til både match og spisning.

Matchen spilles som Foursome over 18 huller - Damerne slår ud på de ulige huller.

Der er gunstart kl. 16.45 mødetid senest kl. 16.30.

For yderligere informationer om afvikling og datoer henviser vi til fanen Par-Match under klubber i klubben. Se hjemmesiden

Vi glæder os til at se jer på banen.

Matchkomitéen

Ret til ændringer forbeholdes.