Nyhedsbrev 22-06-2021
nye_maskiner_net

Baneudvalget:

Det indskærpes, at der overalt på banen skal iagttages fornøden sikkerhedsafstand til greenkeepere, frivillige hjælpere til bunkersrivning, m.fl. og selvfølgelig andre spillere.
Bemærk at stierne på banen er offentligt tilgængeligt område, så der også tages hensyn til ”gæster”.

Husk, at det er den, der slår til bolden,
som skaber den farlige situation!

Vi har en del sten i bunkers, som kommer frem, når der foretages bunkersrivning. Der er mange spillere, der sanker disse sten af og smider dem i den høje rough (uplejet natur). Det er rigtig fint.

Men der er desværre enkelte, der af god vilje lægger stenene i græsset på kanten af bunkers, og det er uheldigt, idet der så er risiko for, at de går i klippeleddene på maskinerne og ødelægger disse.

Så derfor henstilles der til, at stenene ender i roughen eller i en lille medbragt pose.

Tak!

odengolfklub-logo

Aftale om sommer fordels pris på Odense golfklubs baner:

I lighed med tidligere år, tager vi imod odensespillere i den uge hvor de har "Stiften golfcup" og vi kan så spille Odense golfklubs baner til fordelspris.

Som aftalt så spiller jeres medlemmer (ikke flex) hos os til kr. 125 i uge 28.
Vores medlemmer (ikke flex) spiller hos jer i uge 30 til kr. 125.

Regionsgolf

Holdturneringerne:

Puljerne er færdigspillede og status er:

ABCD rækkerne:
B holdet (Tina Dinesen): Alle hold i puljen har samme pointtal, midtfyn vinder på bedste kamppoint og er videre til slutspil.
D2 holdet (Pia Lykkegaard): Den manglende puljekamp blev tabt til Langesø, så holdet sluttede på en 2´plads.

SENIOR VETERAN rækkerne:
Superveteran B (Jenny Knoth): holdet vinder puljen og er videre til slutspil.
Superveteran C (Erik Brogaard): Blommenslyst`s protest mod Langesø blev efterkommet, så Blommenslyst bliver puljevinder.
Danmarksturneringen

DANMARKSTURNERINGEN

I sidste weekend blev der spillet i Danmarksturneringen, vores 5. div. hold vandt 7-5 over Barløseborg om lørdagen og spillede 6-6 mod Vestfyn om søndagen.
Holdet fører p.t. puljen med 6 point.
Vores hold i kvalifikationsrækken spillede to kampe mod Barløseborg. Lørdag tabte de 9-3 i Barløse, og søndag var nederlaget kun på 7-5 på hjemmebanen. Holdet er p.t. sidst i puljen

Sidste runde i puljespillet er 21 og 22 august
Peter-Larsen 200x200

Den gamle redaktør går på pension

Efter at jeg i nogle år har været redaktør af nyhedsbrevet, har jeg besluttet at det er på tide at stoppe. Jeg har p.g.a. div. helbredsproblemer ikke spillet så meget det sidste år og kontakten og fornemmelsen for hvad der sker i klubben er også aftaget en del efter at jeg stoppede i bestyrelsen. De personer som skulle sørge for at bringe nyheder frem har ikke været helt helt fremme i skoene.
Kommunikationsudvalget har fået tilsagn fra Camilla Winfeldt Lund om at føre arbejdet videre, et udmærket generationsskifte og hun har direkte kommunikation med bestyrelsen. (Niels er bestyrelsesmedlem).
Al mulig håb for at Camilla kan videreføre opgaven og modernisere - / forbedre kommunikationen.
Peter Larsen

HUSK !

Torsdagsherrerne spiller venskabsmatch mod HCA på torsdag 24/6 og har afslutning på forårssæsonen lørdag 26/6. tilmelding på golfbox.

Parmatch klubben har 3`die spilledag fredag d..25/6.

Seniorklubben "Mandag morgen" .
Sommerarrangement med spisning (50 kr.) mandag d. 28/6 - tilmelding på liste i klubhuset eller SMS til Dorte (20727225) senest torsdag kl.14.
Sensommertur d.11 og 12 august. Tilmeldingsliste og INFO på opslagstavlen i klubhuset.
I år skal vi spille Viborg og Tange sø, overnatning på Pejsegården.