Vintergolf 22/23 - opstart den 1. oktober

Det er blevet efterår, og oktober er lige rundt om hjørnet. Med andre ord - det er blevet den tid på året, hvor vi skal til at spille vintergolf.

Traditionen tro starter vi første lørdag i oktober – så her på lørdag den 1. oktober tager vi hul på en ny sæson. Der spilles som altid i al slags vejr – eneste undskyldning for ikke at spille - BANELUKNING.

Scorekort skal afleveres senest kl. 9.45. Efter lodtrækning af scorekort er der gunstart kl. 10 på forni.

HUSK - Vintergolf er for alle golfere – store som små, yngre som ældre, begynder som øvet. Kom frisk og deltag i spillet og mød nye som "gamle" ansigter på banen og benyt muligheden for at holde dit golfsving ved lige - også her i de lidt koldere måneder af året.

Du kan få yderligere info på hjemmesiden under klubber i klubben - VINTERGOLF

Afslutning Torsdagsherrer - søndag den 2. oktober

Torsdagsherreklubben holder afslutning på sæsonen 2022 nu på søndag den 2. oktober.

Det er stadig muligt at tilmelde sig afslutningen.

Der er tilmelding i golfbox senest torsdag den 29. september kl. 20.00.

Der startes med morgenmad kl. 8.00 inden der spilles en hyggelig runde golf kl. 9.00.
Efter runden er der spisning, generalforsamling og præmieoverrækkelse for hele året.

Afslutningsmatch - søndag den 9. oktober

Sponsor: Møllegaardens Vinimport

Der spilles stableford i 3 lige store rækker.

Mødetid kl. 8.30
Gunstart kl. 9.00

Alle spillere blandes ved dannelsen af startlisten.

Tilmelding i Golfbox senest torsdag den 6. oktober kl. 18.00.

Pris for deltagelse: 80,00 kr. Der er mulighed for at tilkøbe en sandwich til 40,00 kr., som kan nydes efter runden inden præmieoverrækkelsen.

Vel mødt

Årets Par-match afslutning

Lørdag den 24. september fik vi spillet årets sidste Par-Match.

Vejret var heldigvis med os, og 22 Par fik slået årets sidste slag. Det vindstille og meget milde vejr gav gode pointscorer på dagen. Der skulle 43 point til for at komme i betragtning til præmier, og hele 51 point blev scoren for dagens 1. plads - et meget flot resultat.

Der har gennem året været 37 forskellige holdkonstellationer på banen - dejligt at se den store opbakning, der er til matcherne. Det er også dejligt at se, at man gerne stiller op sammen med en ny makker, når den vanlige bliver forhindret i at deltage. En stor tak til dem der trådte til i sidste øjeblik.

Top 3 for året blev:

1: Gitte Marianne Grønsedt / Carsten Høyer Jensen
2: Hanne Roed Bonde / Martin Sørensen
3: Agnete Schepelen / Niels Larsen

Yderligere resultater kan ses på hjemmesiden under klubber i klubben - PAR-MATCH

Tak for en god sæson og på gensyn til flere spændende matcher næste år.

Par-matchudvalget.