Nyhedsbrev 10-11-19

Rekorder !

Meterologerne har i år haft travlt med den ene rekord efter den anden - rekorden for mest regn står for fald, lad os ikke håbe på den. Vi har fået tilstrækkeligt med regn her i efteråret og vi har derfor fået en meget kedelig rekord - flest lukkedage af golfbanen på grund af vand. I år flere end i hele banens levetid.
Det er naturligvis baneudvalgets og bestyrelsens ønske at holde åbent så meget så muligt, men gå på GOLFBOX og se om banen er lukket eller der er eventuelle begrænsninger.
Du kan også følge klubbens facebook side hvor den type nyheder popper op meget hurtigt.
Der er i skrivende stund plads til lidt optimisme, det har ikke regnet så meget de seneste dage og selv med langsom nedsivning må vandet da forsvinde.
Regnvåd golfbane
Julefrokost2
Vintergolferne holder julefrokost
Vintergolf indbyder til Julefrokost lørdag den 7. december efter endt spil. (ca. kl. 12:30). Pris kr. 125,- pr. deltager, som afregnes kontant eller Mobile Pay på dagen til Ivar, som står for frokosten i år. Bindende tilmelding på listen i klubhuset eller på knoth@post12.tele.dk
senest lørdag den 30. nov. kl. 12:00
Julefrokost
Gl¨gg og æbleskiver

Glögg match

Nu mangler vi kun årets sidste - og måske morsomste turnering. Den sagnomspundne glögg mats spilles d.1 december.
Der spilles foursome hvor makkeren findes ved lodtrækning - der må kun medbringes 3 køller/jern. Om der spilles 18 huller afgøres af vejret på dagen, men sikkert er det at der sluttes af med Glögg og æbleskiver efter matchen.
Tilmeldingen er åben på golfbox.
Kom og vær med, det plejer at være rigtig hyggeligt.

Husk Generalforsamlingen d.21 november kl.19