Nyhedsbrev 31-3-2020
Coronavirus564x320 jpg
Golfsmiley

En kontrolleret åbning:

På grundlag af DGU´s anbefalinger af d.d. har

Bestyrelsen besluttet af åbne golfbanen for privat spil under nedenstående betingelser:

Anbefalinger til spil på banen
  1. Spil foregår enkeltvis eller i to-bolde. Afstand på mindst ti minutter mellem bolde.
  2. Ankomst til golfbanen sker tidligst ti minutter før reserveret starttid og spillerne kører hjem umiddelbart efter afsluttet spil.
  3. Flaget fjernes og hullet skæres midt på green.
  4. Banemateriel fjernes (f.eks. river, boldvaskere og trolleys).
  5. Det er kun klubbens egne medlemmer, som har adgang til banen.
  6. Klubben vil iagttage spillernes adfærd på banen og om nødvendigt lukke banen, hvis anbefalinger til sikkert spil ikke bliver overholdt.
Andre praktiske anbefalinger
  1. Klubhus og indendørs faciliteter vil være lukket. Højest én person i bag rum ad gangen.
  2. Alle træningsfaciliteter holdes lukket.
  3. Alle toiletfaciliteter holdes lukket, og vaskepladser vil være afspærret.
  4. Benyttelse af borde og bænke omkring klubhusområdet forhindres.
  5. Brug udelukkende elektronisk booking og bekræftelse via Golfbox App så vidt det er muligt. De reservationer der p.t. ligger i Golfbox bliver annulleret, da vi skal ændre opsætningen, således at der kun er adgang for klubbens medlemmer og der kun kan spilles i to-bolde.
  6. Hvis man har brug for konverteringstabeller eller scorekort kan det findes på hjemmesiden.
  7. Flexmedlemmer bedes betale via MobilePay eller lægge en billet i postkassen ved vejen.
Anbefalinger til den enkelte golfspiller
  1. Er du syg eller har symptomer, så bliv hjemme.
  2. Hold den anbefalede afstand til golfklubbens ansatte/frivillige og efterlev deres anvisninger.
  3. Ankomst til golfbanen sker tidligst 10 minutter før starttid og spillerne skal køre hjem umiddelbart efter at runden er færdigspillet.
  4. Hold minimum to meters afstand til andre golfspillere.
  5. Sørg for, at der ikke opstår kø på golfbanen. Der bør ikke lukkes igennem. Falder en bold bagud, bør spillerne samle bolden op og følge op, så de er i tempo med de andre bolde.
  6. Undgå fysisk kontakt med andre golfspillere og deres bolde/golfudstyr/scorekort. Lad være med at give hånd eller kramme før og efter runden.
  7. Følg sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger ift. at minimere smittespredning.
.

Leif Hagelskjær
Formand

Bunkerslag

Opstart

P.g.a. den foreliggende situation er al den aktivitet der normalt foregår omkring Klubber i Klubben og turneringskampe sat på stand by.
Så snart der foreligger nyt vil der blive udsendt besked.
Overhold nu betingelserne og pas godt på jer selv og andre, nyd at I dog kan komme ud at nyde forårsvejret på golfbanen.