Nyhedsbrev 4-3-2020
Forår

Så er foråret lige om hjørnet !!!

Endelig er der godt nyt fra "Waterfronten". Vejret har i de seneste dage været med os og pr. dags dato er det muligt at spille på banen, dog er hullerne 13 og 14 stadig lukkede, men der skulle være mulighed for en fin golfrunde alligevel.
God tur

HUSK

Kom til arbejdsdag i klubhuset.

Kære medlemmer.

Det våde vejr tvinger baneudvalget til at udsætte arbejdsopgaverne på banen, men Hus og Service vil gerne fastholde den berammede dato.

Så derfor kom søndag d. 8. marts kl. 9.

Vi begynder med en kop kaffe og forventer at rengøringen er afsluttet til middag
.
Tilmelding til Gunhild på tlf. 24473616 eller g.uth@mail.dk inden 5. marts.
Rengøring2

Regionsgolf

golfskole-med-iben_tinning
Selvom foråret lader vente på sig, kommer det garanteret snart. Derfor er det tid at tænke på sæsonens turneringer i REGIONSGOLF regi. Klubben har i år tilmeldt rekord mange hold, 8 og her i begyndelsen af marts vil holdkaptajnerne sætte lister op i klubhuset hvor du kan skrive dig på hvis det har din interesse.
I alle matcher spilles hulspil fra scratch og et hold består af 2 damer og 4 herrer. Der spilles 3 herresingler, en damesingle og en mixed foursome.
Følgende hold er tilmeldt:
1 Superveteranhold (man skal fylde 70 i 2020 eller være ældre)
2 Veteranhold (man skal fylde 60 i 2020 eller være ældre)
1 seniorhold (man skal fylde 50 i 2020 eller være ældre)
2 C-hold (handicap 18,5 og opefter)
2 D-hold (handicap 26,5 og opefter)
Der skulle således være muligheder for de fleste.
Der vil blive sat tilmeldingslister op i klubhuset, men da der ikke er meget trafik i klubhuset i denne regnfulde tid, opfordrer vi kraftigt til at interesserede tilmelder sig direkte til de enkelte holdkaptajner.
Det gør du på følgende måde:
Gå på hjemmesiden
Vælg Fanen Turneringshold
Vælg fanen Regionshold
Vælg det hold du ønsker at deltage og ring eller skriv en mail til den pågældende kaptajn.
Kaptajnerne er klar til at tage imod dig.
par på bænk

Seniorklubben "mandag morgen"

Der forventes sæsonstart mandag d.30 marts til sædvanlig tid. Scorekort skal være afleveret senest 8.45 og der er gunstart kl. 9.00. Som sidste år er morgenkaffen afløst af et par stykker franskbrød med pålæg samt kaffe efter matchen. Hvis du vil deltage i traktementet skal du skrive dig på listen i klubhuset eller sende en SMS til Dorte (20727225) med navn og nummer senest torsdag 26.marts.
Go5