Nyhedsbrev 23-4-2020 (2)
Go5

Opstart for seniorklubben "Mandag morgen"

Som skrevet i sidste nyhedsbrev, kan "klubber i klubben" nu starte op hvis vi kan gøre det forsvarligt i forhold til retningslinierne.
Udvalget har besluttet at der skal være løbende start fra hul 1. På golfbox vil der være en tekst der siger at tiderne fra 8.30 til 11.00 er forbeholdt seniorklubben. Hvis du ønsker at deltage skal du blot gå ind på golfbox, og skrive dig på en tid. Fyld helst op til 4 bolde, så alle kan være med.
Vi opfordrer ægtepar til at vælge tid efter hinanden, så man kommer til at spille med andre, men ikke skal vente længe ved ankomst/afgang.
I kan eventuelt skrive jer på til de følgende mandage helst på et andet tidspunkt, så vi kommer til at spille med flere forskellige og derved får en lille del af det sociale, som er vigtig i "mandag morgen"
Den i hver bold, der har lavest handicap, bedes efter runden sende en SMS til Peter tlf. 22995497 (noter lige nummeret) med medlemsnummeret og score for alle spillere i bolden. Hvis der er en der laver "birdie" så skriv B og hulnummer på. Så vil resultatlisten blive lagt på hjemmesiden som sædvanligt.
Alle der scorer over 18 point og de hvor der står et X efter pointene, vil blive handicapreguleret.
Betaling (10 kr. pr. gang) og præmier vil så blive indkrævet/uddelt når vi forhåbentligt snart får mulighed for det.
Udvalget håber at I vil støtte op om denne "corona model" og ser frem til at starte op på mandag d. 27 april.
HUSK - HOLD AFSTAND - PAS GODT PÅ HINANDEN

hul_seks
Servicemeddelelse
Ændring af medlemsstatus
Såfremt man ønsker at ændre medlemsstatus for 2. halvår 2020, skal dette meddeles senest
Torsdag den 30. april 2020
Mail sendes til kasserer@midtfynsgolfklub.dk.

Hilsen Anny