Nyhedsbrev 10-5-2020
green_hul_3_vinter

DGU bibeholder anbefalingerne

Her hvor næste fase i "corona tiden" indledes bibeholder DGU de sidste anvendte anbefalinger, men der er grøde i anvendelsen af anbefalingerne, golfsporten er jo grundlæggende velegnet til HOLD AFSTAND og PAS PÅ HINANDEN. Nedenfor nogle af de nye aktiviteter der starter op efter mantraet HOLD AFSTAND ...
Nedenfor nogle af de kommende tiltag.
svaner_aellinger
GolfArt8

Torsdagsherreklubben inviterer til hulspilsturnering 2020, som vil blive afviklet i løbet af sæsonen med kåring af vinderen til sæson afslutningen.

Alle vil komme til at spille minimum 2 runder (hvis man spiller den første).
Der spilles med fuldt handicap.
I år spiller vi knockout fra første runde, med en 'øvre' halvdel og en 'nedre' halvdel. Efter hver spillede runde, fortsætter taberne fra øvre halvdel i nedre halvdel. Vinderne i øvrehalvdel fortsætter i øvre halvdel. Taber man i nedre halvdel er man ude. Spiller man ikke sin match, inden sidste dato for runden, skal begge spillere som udgangspunkt regne med at ryge ud. Der er et skema der måske kan hjælpe til forståelse på næste side.
Der har de foregående år været en del matches der ikke blev spillet, og dette gør det svært at lave et endegyldigt skema for hvordan turneringen kommer til at udspille sig. Som udgangspunkt spiller vi efter forklaret model endtil der er 4 spillere tilbage. Disse spiller semifinale og finale.
Lodtrækning vil så vidt det er muligt blive foretaget af turneringslederen og 1 fra bestyrelsen.
Tilmelding til Niklas Gerbild på mail: niklas@bakkegaard.dk , tlf 61716164. Man er først tilmeldt når gebyr er betalt. Send en sms eller mail således I kan modtage oplysninger om hvem jeres modstander er.
Deltagergebyr på 50 kr. betales kontant til Niklas eller Frands, eller på mobilpay på Tlf 61716164. Husk Navn således jeg ved hvem betaling er fra.
Premifordelingen afhænger af antalet af deltagere.
Sidste tilmelding 30. maj
Torsdagsherreudvalget
fra golfhullet
ringegolfklub-forside

Afholdelse af Albani-turnering 2020 - søndag 17/5

Turneringen afvikles i 3 lige store rækker og præmierne er som følger :
  1. plads i rækken = 1 rejsecover
  2. plads i rækken = 1 paraply
  3. plads i rækken = 1 kasse specialøl (4 øl)
Corona-forholdsregler
Der er løbende start fra hul 1 – hvor starteren sender spillerne afsted
Spillere møder ind og går på driving-range / øveområde max 20 minutter før startid.
Efter runden må man også maximalt være på anlægget i max 20 minutter da der ellers kan blive problemer med at overholde forsamlingsforbuddet.
Der spilles i 3 – bolde og i hver 3 – bold bliver der udnævnt en scorekortfører. Scorekortføreren holder styr på alle 3 spilleres scores og efter runden afstemmes scores med medspillerne. Derefter tages der et billede af scorekortet og det sendes til turneringslederen på tlf. 24 66 78 85 Alternativt kan der sendes en sms med de alle de 3 spilleres score.
Hurtigst muligt efter turneringen tastes scores ind og resultatet bliver offentliggjort
Præmierne bliver udleveret senere / kan afhentes senere.
Turneringsudvalget

PS. Tilmeldingen er åben på golfbox - slutter 14/5 kl.18

Regionsgolf1

Regionsgolf

Turneringerne i regionsgolf regi starter som tidligere annonceret, ABCD rækkerne spiller ½ puljespil og Senior-, Veteran- og Superveteranrækkerne spiller puljerne helt efter et lidt presset program. Det er naturligvis under Corona hensyn og der vil ikke være nogen spisning efter matcherne. Hvis du skal spille vil din holdkaptajn informere dig nærmere.
Claus Berg 200x200

Træneren

Claus Berg er til rådighed for træning og evt. grip skift onsdage og lørdage - kontakt ham på 26 29 21 51 for aftale. Der bliver også i denne sammenhæng tænkt på HOLD AFSTAND og PAS PÅ HINANDEN