Nyhedsbrev 12-5-2020
Seneste nyt fra kaninklubben - skal du deltage onsdag skal du være hurtig
Golfsmiley

Nyhedsbrev fra kaninklubben.

Golfklubbens bestyrelse har jo sagt god for, at vi så småt må starte i kaninklubben. Med det er stadig betinget af, at vi overholder gældende regler for afstand, hygiejne og forsamlingsantal. Derfor er det IKKE muligt at lave fællesstart eller socialt samvær før og efter spillet.
Vi har i dag, været i kontakt med de øvrige golfklubber på Fyn. Der er ingen af dem, der er startet op endnu. Alle afventer den 8. juni. Derfor er alle turneringerne med de øvrige klubber udsat til efter den 8. juni.
Kan vi selv gøre noget nu? Det kan vi måske godt, men med løbende start fra hul 1. og ingen socialt samvær hverken før eller efter. For at få mulighed for at sætte holdene sammen Hcp og kanin, vil det kræve, at alle der ønsker at deltage tilmelder sig på Golf Box senest tirsdag aften kl. 20,00. Så vil vi sætte hold og starttider, som i så vil få meddelelse om i jeres indbakke onsdag formiddag.
For ikke at gøre det for kompliceret, vil der ikke være nogen selvbetaling eller præmier i maj måned. Den spiller med lavest Hcp, fører 1 scorekort for alle på holdet og indberetter til Keld enten som en scanning eller et tydeligt billede. keldlarsen.kl@gmail.com eller på 29660631

Skal vi lade det komme an på en prøve, fra og med onsdag den 13. maj og til og med onsdag den 3. juni.
Kaninudvalget
3ac0f30c9b61714fc40c076acc665d63
acc134c750e5fbe05c9ac19b1d5037aa

Seniorklubben "Mandag morgen" kører med succes

I går var der 49 deltagere - vi fortsætter med tilmeldingen på golfbox frem til 8/6. Husk at arrangementet 1/6 p.g.a. pinse er flyttet til onsdag d. 3/6.
Indsend resultater den dag vi spiller - så resultaterne kan komme på hjemmesiden
GolfArt7
Albani_321x150_

Afholdelse af Albani-turnering 2020 - søndag 17/5

Turneringen afvikles i 3 lige store rækker og præmierne er som følger :
  1. plads i rækken = 1 rejsecover
  2. plads i rækken = 1 paraply
  3. plads i rækken = 1 kasse specialøl (4 øl)
Corona-forholdsregler
Der er løbende start fra hul 1 – hvor starteren sender spillerne afsted
Spillere møder ind og går på driving-range / øveområde max 20 minutter før startid.
Efter runden må man også maximalt være på anlægget i max 20 minutter da der ellers kan blive problemer med at overholde forsamlingsforbuddet.
Der spilles i 3 – bolde og i hver 3 – bold bliver der udnævnt en scorekortfører. Scorekortføreren holder styr på alle 3 spilleres scores og efter runden afstemmes scores med medspillerne. Derefter tages der et billede af scorekortet og det sendes til turneringslederen på tlf. 24 66 78 85 Alternativt kan der sendes en sms med de alle de 3 spilleres score.
Hurtigst muligt efter turneringen tastes scores ind og resultatet bliver offentliggjort
Præmierne bliver udleveret senere / kan afhentes senere.
Turneringsudvalget

PS. Tilmeldingen er åben på golfbox - slutter 14/5 kl.18