Nyhedsbrev 28-7-2020

Nøgleproblem !!

Startnøglen til den bil der bruges til boldopsamling er "blevet væk" - den er sidst set på opslagstavlen over filebænken på værkstedet - og ikke på det sted hvor den ellers skal ligge.
Det koster desværre en masse både tid og kronerat få en anden nøgle til så gammel en bil. Så har du set den, eller fundet den et eller andet sted, så vær rar at skynde dig at henvende dig til Tony 22199623 eller Flemming Anton 51512230.
Boldopsamling
hjertestarter_juli_2020

Dansk Fugeteknik

ELASTISKE FUGER
v/Carsten Høyer Jensen

har sponsoreret en hjertestarter til Midtfyns Golfklub.

Carsten startede med golf i Midtfyns Golfklub sidste år, og har fra start tænkt, at der manglede en hjertestarter i klubben.

Hjertestarteren er en sikkerhed for klubbens medlemmer og også for gæster, som kommer til klubben.

Hjertestarteren er sat op ude på klubhuset. Tæt på offentlig sti, som går forbi klubhuset.

Bestyrelsen for Midtfyns Golfklub siger mange tak for sponsoratet.

logo-dansk-fugeteknik
Odense golfklub

HUSK

Vi kan spille i Odense golfklub for 100 kr. i uge 32 (3/8 - 9/8) perioden hvor der afholdes DM på vores bane.
Benyt lejligheden til at spille en af Odensebanerne til denne fordelagtige pris.
Coronavirus564x320 jpg
Selvom det går godt og vi næsten kan spille golf som tidligere - er "Corona pandemien" ikke overstået.

Hold afstand - sprit af - og pas på hinanden