Nyhedsbrev 22-6-2020
Pinsesol

Sommerarrangementer

Mandag morgen har sommer arrangement mandag den 29 juni med frokost efter spillet. Tilmelding på liste i klubhuset eller SMS til (20727225) senest torsdag den 25.juni.
Tirsdags damerne holder sommerferieafslutning tirsdag den 30 juni. Der spilles Norsk Stableford med gunstart kl. 17. Efterfølgende spisning med egenbetaling af drikkevarer. Tilmelding senest torsdag den 25 juni.
Torsdagsherrerne har afslutning lørdag den 27 juni. Der startes med morgenmad kl.8.00. Her spilles holdspil med forhindringer. Afsluttes med et let traktement og præmieuddeling for foråret.
Par match klubben spiller 18 huller fredag den 26. Tilmelding i golfbox senest onsdag den 24 kl.18.00
Regionsgolf1

Regionsgolf

Nu er puljespillene i alle rækker ved at være slut. der mangler lige en kamp mellem Veteran D holdet og Odense. men den får ikke indflydelse på det endelige resultat.
Senior, veteran og superveteran rækkerne har trods corona spillet hele puljen, både ude og hjemme.
Veteran B holdet vandt puljen sikkert, og skal spille kvartfinale mod Juelsminde i Barløse den 31/7.
ABCD rækkerne fik deres puljer halveret, så de kun mødte modstanderne én gang.
Begge C hold vandt deres puljer og er i gang med slutspillet. C1 holdet vandt 8-dels kampen over Langesø. C2 holdet vandt over Søndreborg ligeledes i 8-dels finalen. Nu ville skæbnen så, at de to hold mødes i kvartfinalen, Som spilles i Svendborg i aften - DRAMA
De 2 d-hold vandt desværre ikke deres puljer. Men i alle rækker har golfspillerne fra midtfyn ydet en fin præstation og fået mange gode matcher.
GD20-2
GD20_5
GD20-3
GD20-4

Golfens dag - en rigtig god oplevelse

På golfens dag i går var der mere end 40 gæster i alle aldre, specielt glædeligt var det, at der var en del børn og unge. Vejret var med arrangementet og det foreløbige resultat er 21 prøvemedlemskaber.
Et meget flot resultat for begynderudvalget og de mange hjælpere.
Godt gået !

Sponsortavle

Sponsorudvalget har fået lavet en ny og mere i øjnefaldende tavle, som Niels Larsen mener vil gøre det nemmere at rekruttere ny sponsorer.
Han og Anny arbejdede i går med at få de gamle skilte renset og få dem sat på den ny tavle.
Hvor den gamle sponsortavle sad, har de fået opsat et oversigtskort for banen.

Med den ny indgang m.v. er der blevet fint omkring vores klubhus.
Sponsortavle1