Nyhedsbrev 27-9-2020
Oktober 17

EFTERÅR !

Lavere sol - kortere dage - køligere - løvfald.
Det er tiden hvor det bliver for tidligt mørkt til at spille en fuld runde efter arbejdstid. Så nu slutter alle klubberne i klubben sæsonen. det er kun "Dameklubben" som mangler, de har deres afslutning på tirsdag.
Seniorklubben der jo spiller om formiddagen fortsætter en måned endnu, og har sæsonafslutning 26/10

Klubbens fælles afslutningsturnering, sponsoreret af "Møllegårdens vinimport" afholdes næste søndag 4/10.
Der spilles stableford i 3 lige store rækker. Tilmeldingen slutter torsdag 1/10 kl.18.00.
GolfArt4

Årets klubmesterskab i slagspil og stableford

Blev endelig afviklet her i eftermiddag (efter flere udsættelser) - vejret var perfekt til golf.
VINDERE:
Herrer åben række 26-49 år: Niclas Gerbild 80 slag, Dennis Gamst Andersen 83 slag
Damer åben række 26-49 år: Judith Mortensen 99 slag, Louise Larsen 104 slag
Herrer senior 50 - 59 år: Torben Dinesen 87 slag, Erik Jeppesen 90 slag
Veteran herrer række +60 år: Ivan Krehn Nielsen 93 slag, Søren Holm 96 slag
Junior herre række 0 - 25 år: Marius Rosager Dinesen 90 slag, Emil Hansen 97 slag
Stablefort række : Allan Lyhr Larsen 38 point, Carsten Storgaard 32 point
TILLYKKE TIL VINDERNE
9dc34172fce7ae1bf58a11eb06c7d47c--chicago-winter-girls-golf

Vintergolf

Billedet er måske en smule overdrevet - men traditionelt starter "vintergolf" op når de andre klubber i klubben slutter.
Det betyder at fra på lørdag er der vintergolf hver lørdag. Scorekort skal afleveres senest 9.45. Efter lodtrækning er der "gunstart" kl.10.
Der spilles 9 huller, "uanset vejret". Vintergolf er for alle - mød op og deltag i spillet.
Du kan få yderligere info på hjemmesiden under Klubber i klubben - vintergolf.
3ac0f30c9b61714fc40c076acc665d63

Torsdagsherrernes sæsonafslutningen.

Lørdag den 26. september 2020.
Med 24 deltagere kunne arrangementet nemt afholdes "på corona vis", med fælles morgenmad og afslutnings frokost indendøre.
Der blev spillet 18 huller kombineret hold/individuel stableford.
I forbindelse med spisningen afholdtes generalforsamling uden nogle mislyde, Niclas Gerbild blev afløst af Lars Johannes Nielsen i udvalget ellers var der genvalg til alle.
En masse præmier fra hele sæsonen blev uddelt - suveræn vinder af den gennemgående turnering blev Tonny Jensen.
En rigtig hyggelig dag.
Kaninafslutning20
Årets kanin

Kaninklubben afslutning..

Kaninklubben holdt i formiddag deres afslutning, hvor der blev spillet "Texas scramble" i et dejligt efterårsvejr.
Efterfølgende stod den på udendørs bespisning og kåring af årets kanin og årets hcp. spiller. I år var det nødvendigt at kåre en både/og, idet Emil Fredslund i løbet af sommeren spillede sig under 36 og så ikke kunne være hverken årets kanin eller årets hcp. spiller.
Årets Kanin blev : Anette True Pedersen (billedet)
Årets hcp. spiller blev : Henning Uth
Superkaninholdet skulle i øvrigt spille finale i Svendborg her i eftermiddag.
Klubtrøje20

Husk !

Ekstra bestilling af klubtrøjer.
Det er muligt at efterbestille mørkeblå polo med logo til samme pris som tidligere.
Bestilling til kasserer@midtfynsgolfklub.dk med oplysning om størrelse og dame/herre.
Betaling kr. 250 via MobilePay nr. 93022.
Bestilling og betaling senest mandag den 05.10.2020.

Service oplysning

I det sene efterår afholder klubben to traditionsrige turneringer:
Superbrugsens Andematch - greensome turnering 1.11 - tilmelding på golfbox senest 29/10.
Glögg turnering - I år spilles scramble med fuldt kølletal.6/12 - tilmelding på golfbox senest 3/12.

Husk !

Corona pandemien ikke er ovre.

Hold afstand, sprit af

Og pas godt hinanden