Nyhedsbrev 21 maj 2019

IMG_5734-1920x900

Golfbanen

Tørken er mærkbar på golfbanen, men de første sommerlignende dage har lokket mange spillere ud og banen er stadig fremragende, så kom i sommertøjet og tag et par runder,
Baneudvalget har i morgen (onsdag) en arbejdsdag for alle der vil yde nogle timer for fællesskabet. Mødetid kl 9.00 afsluttes senest kl. 13.00. Ring til Flemming Anton hvis du vil deltage 51512230
om_energi_fyn321x150

Udbetaling fra Fynsk Support.

Energi Fyn har for år 2018 udbetalt i alt 1,1 mio. kr. i støtte til de foreninger og klubber, som har medlemmer, der har tilmeldt sig ordningen FynskSupport El og Gas.
Midtfyns Golfklub har i den forbindelse fået udbetalt 8.286 kr. Golfklubbens bestyrelse vil hermed takke alle jer, der har tilmeldt jer ordningen – og som således har været med til at skaffe nævnte beløb Meeen – der er virkelig plads til at øge beløbet væsentligt, idet kun ca. ¼ af klubbens medlemmer er med på ordningen. Tænk sig hvilket beløb vi årligt kunne få, hvis bare halvdelen tilmeldte sig ordningen.
Frem til den 31/6 2019 kører Energi Fyn en kampagne, hvor der trækkes lod om 5.000 kr. blandt de foreninger og klubber, der tilmelder minimum 5 til FynskSupport El og Gas. Her har vi jo store muligheder for at være med i denne lodtrækning. Jer, der endnu ikke er med i Golfklubbens ordning eller ikke har tegnet lignende ordning til anden side, kan hente en tilmeldingsblanket i klubhuset – eller gå ind på www.FynskSupportEl og læse om ordningen og tilmelde jer. Bemærk: Det er både private el og gaskunder samt storforbrugere/virksomheder, der kan tilmelde sig, og det er lige gyldigt, hvor man er kunde p.t.
Sponsorudvalget.
Made-in-Denmark-logo-2019-Transperant-for-white-background-300x164
Det er jo i denne uge at der er "Made in Denmark" på Himmerlands golfcenter. Derfor er alle holdturneringer indstillet i indeværende uge så arrangementet kan få nok hjælpere og tilskuere.
Det giver så vore holdspillere i specielt Regionsgolf mulighed for lidt mere træning inden næste runde, hvor der skal virkelig gode resultater til for at vinde de respektive puljer.
Du kan se holdresultaterne på regionsgolfs hjemmeside..

Albani Midtfyn open

Turneringen blev spillet i et køligt og meget blæsende vejr, udover lokale spillere havde en gruppe fra Svendborg golfklub meldt sig til. så i alt var der 49 spillere i de 3 rækker.
A-rækken blev vundet af Gert Jensen med 34 point
B-rækken af Jenny Knoth med imponerende 40 point
C-rækken af Per Nicolajsen med 34 point.
Albani cup 2019

Lady Fyn

Netop i dag er dameklubben vært for "Lady Fyn" hvor 76 damer spiller på banen, Jenny bør være blandt favoritterne hvis hun kan spille på samme niveau som til Albani turneringen.
Pinsesol
Næste turnering på kalenderen i klub regi er:

Pinse morgen foursome

Søndag 9/6 - tilmeldingen er åben i Golfbox. Kom og vær med, Har du ikke en makker finder turneringsudvalget en til dig.