Sommeren går på hæld og sæsonen for onsdagsmatcher 2024 er snart slut.

Vi kan fortælle at det har været en dejlig sæson med godt vejr på de fleste onsdage. Der har deltaget mellem 20 og 34 spillere hver onsdag.

To hold har deltaget i turneringer:

Hold 1: Spillet 9 huls kaninmatch mod Svendborg, Sct. Knuds golfklub (Nyborg) og Lillebælt (Middelfart). Vi vandt vores pulje og skal derfor spilles finale i Langesø d. 22 september.

Hold 2: Superkaniner, som har spillet hulspil 2 damer, 2 herrer og 1 foursom (1 dame og 1 herre) mod Vestfyns golfklub og Lillebælt (Middelfart). Vi vandt også puljen og skal spille finale d. 29 september på Vestfyns bane.

For alle som har deltaget i onsdagsturneringerne afholdes der afslutning
onsdag d. 25 september mødetid 16.15 og vi slår ud kl. 16.30.

Vi spiller denne dag Texas Scramble Holdmatch og der vil være præmie til det bedste hold.

Efter spillet er der afslutning i klubhuset med mad.

Pris 100,00 kr. tilmelding på seddel i klubhus eller til Pia Lykkegaard på mail: pilykke@gmail.com eller tlf.: 4079 4191 senest onsdag d. 18 september.

Der vil være lidt klappræmier, derudover skal årets kaninspiller og årets handicapspiller kåres.

På kaninudvalgets vegne

Anette True Pedersen