Velkommen til vort hyggelige klublokale

For enden af maskinhuset finder du vort hyggelige klublokale, hvor du kan booke eller hvis du allerede har booket en tid bekræfte og evt. betale som greenfee-spiller.

Her kan du også leje en buggy og nøglerne er i hvert sit lille rum i boksen på væggen. På bordet finder du en beskrivelse af proceduren, som du også kan finde her på hjemmesiden. I lokalet er der borde og stole, hvor du og dine medspillere efter runden kan spise din medbragte mad eller, hvis du på forhånd har bestilt til levering fra Mi-Vi Foods den mad, du har bestilt og betalt. Drikkevarer kan du købe for absolut rimelige  penge i køleskabet bag skranken. Du bedes betale med mobilepay. Bagerst i lokalet er der nogle behagelige møbler, I kan sidde i og få en øl eller vand. Hvis I da ikke fortrækker at sidde ude på terrassen, hvor der er parasoller, der kan beskytte mod solen, som dog heldigvis ofte skinner.

Fra klublokalet er der en dør ud til to toiletter og køkkenet, hvis I kan hente bestik, glas og tallerkener. Vi beder om, at I rydder op efter jer og sætter tallerkener, glas m.m. i opvaskemaskien.

Husk at medbragte drikkevarer ikke må nydes i området ved klubhuset.

Priser på drikkevarer - Betaling: MobilePay 93022

Kildevand u. brus 0,5 l kr. 15,-