Som nogen af jer måske har bemærket, er der den seneste tid sket lidt positive ændringer af de faciliteter som klubben tilbyder. Disse ændringer skyldes forskellige fonde har tilgodeset vores ansøgninger, der har gjort det muligt at indkøbe tiltrængte opgraderinger.

Allerede sidste år blev vi tildelt 30.000,- fra dif-dgi’s foreningspulje. For dette beløb er indkøbt en masse låneudstyr til gavn for vores nybegyndere der endnu ikke har eget udstyr.

Igen i år har samme pulje tildelt os 30.000,- som er omsat i flotte nye bolde til drivingrangen.

Vi har samtidig været heldige at modtage støtte fra den Faberske fond (10.000,-) samt fonden for Fynske bank (25.000,-) som er brugt på indkøb af nye vedligeholdelsefrie møbler til terrassen.

Slutteligt har den Faberske fond endnu engang set i vores retning og doneret yderligere 25.000,- som endnu ikke er brugt, men planen er at indkøbe forskellige target greens til driving rangen, så det bliver sjovere at træne det korte spil. Mere om det når det er klar til brug.

Fra klubbens side takker vi for de flotte donationer, og håber i må finde indkøbene anvendelige, og som en kærkommen opgradering.