Nyt tiltag i klubben

OBS! Dette gjaldt for 2023. Der kommer nyt her inden så længe.

For kvinder som vil prøve at spille golf og samtidig have det hyggeligt og sjovt.

Vi vil gerne have endnu flere kvinder på banen. Vi opretter derfor i 2023 et helt specielt begynderhold – der kun er for kvinder.

Vi forener skønne eftermiddage med frisk luft, flot natur, golftræning, golfspil, hyggeligt samvær og sjove aktiviteter sammen med andre kvinder. Det kan golf nemlig også.

Kvinder og Golf er et 8 ugers forløb fra uge 17 til 25 (Der ikke er træning i uge 20 pga. Kristi Himmelsfartsdag).

Vores pro-træner Andreas Søndergaard tager dig igennem alle de grundlæggende golfsving og øvelser, så du bliver godt rustet til at starte din nye yndlingshobby, og vores udvalg vil følge dig under hele forløbet, så du aldrig føler dig alene.

Vi mødes første gang torsdag den 27. april kl. 16.30. Der vil være træning hver gang mellem kl. 16.30 og 18.00, herefter vil der så være en aktivitet og lidt at spise. Vi forventer at slutte omkring kl. 20.00 – dog med enkelte undtagelser, som f.eks. den 25. maj hvor der er regelundervisning med tapas og rosé,  hvor sluttidspunktet godt kan blive lidt senere.

Indhold i forløbet:

• Træning 1 gang om ugen med vores dygtige pro-træner
  • Lækker goodiebag
  • Trøje med logo
  • Lån af udstyr
  • Regelundervisning
  • Sociale aktiviteter: yoga, golffitness, tapas og rosé, vinsmagning og meget mere
  • Spil med “Mentor” på stor bane
  • Fri brug af klubbens træningsfaciliter

Pris 1.299 kr.

Ved tilmelding eller spørgsmål til forløbet så kontakt tovholder Gy Kjeldgaard  – se kontaktdata under udvalget.

Se hele programmet nedenfor

Vi glæder os til at byde dig velkommen på forløbet.

med venlig hilsen

Gy Kjeldgaard