Oplysninger om medlemsskab

Medlemsskabet i klubben er bindende i mindst et år fra indmeldelse. Udmeldelse skal ske med 2 mdrs. varsel til den 30.06 eller den 31.12

Øvrige oplysninger medlemskategorier og kontingent

●Kontingentet, betales forud for ½ år ad gangen i januar og juli sammen med det til enhver tid gældende DGU-kontingent. Ved indmeldelse betales der kontingent incl. til DGU fra den måned man melder sig ind og frem til halvåret. Derefter betales ½ årligt kontingent incl. DGU kontingent.
●Alle medlemskategorier giver ret til frie bolde på drivingrange.
●Seniormedlemskab (dog ikke flexmedlemskaber) giver ret til at tage én gæst med pr. runde til prisen som Den Fysnke Ordning p.t. kr. 300.
●Langdistancemedlemskab forudsætter bestyrelsens godkendelse af DGU-hjemmeklub. Kontingent for langdistancemedlemskaber betales forud for 1 år ad gangen. Såfremt indmeldelse sker i løbet af året betales der kun kontingent fra den måned man melder sig ind.
●Flexmedlemskab giver ingen ret til rabatordninger på greenfee, herunder til den Fynske greenfeeordning, eller erhvervelse af G6-kort. Flexmedlemskab giver ret til greenfee-spil på baner, hvor dette accepteres.
Kontingent for flexmedlemskaber betales forud for 1 år ad gangen i januar. Såfremt indmeldelse sker i løbet af året betales der kun kontingent fra den måned man melder sig ind.
●Nye medlemmer, seniorer og ungdom, der ikke tidligere har været medlem af en golfklub, eller prøvemedlem i Midtfyns Golfklub er berettiget til 5 fællestræningslektioner og teoriundervisning. Enkeltlektioner kan tilkøbes. Bestyrelsen kan periodisk indføre gratis prøvemedlemskab som del af en aktivitet.
●Ved udmeldelse pr. 30.06 eller 31.12. og efterfølgende genindmeldelse i løbet af halvåret, betales der fuld kontingent for dette halvår, og ikke som normalt forholdsmæssigt fra den måned indmeldelsen sker.

Ovennævnte satser tillægges kontingent til DGU p.t.: Senior/Ungdom/Flex kr. 167,00 – Junior/Mini/Langdistance kr. 89,00

Øvrige oplysninger indskud:

●indskud betales i én rate
●Ungdom, juniorer, mini og passive betaler ikke indskud.

Persondataforordning

Der henvises til ”Privatlivspolitik for Midtfyns Golfklub” på klubbens hjemmeside:
Midtfynsgolfklub.dk