Kære medlemmer

Foråret burde være her og vi alle på græs, men det gode vejr lader vente på sig….
Alligevel vil vi gerne invitere klubbens medlemmer til at træne med vores træner Daniel Cole i hhv. Klub 36 og Fastholdelse af kvinder.
Klub 36 er for vores medlemmer der har HCP > 36 og Fastholdelse af kvinder henvender sig primært til nystartede kvinder.
Træningen foregår mandag og onsdag, Klub 36 i ulige uger og Fastholdelse af kvinder i lige uger. Der vil i klubhuset blive ophængt oversigt med datoer og tider. Se i øvrigt det fulde program på vores hjemmeside.
Efter aftale med Daniel er der ingen tilmelding, Daniel vurderer efter de første gange om det vil blive nødvendigt og så kommer der meddelelse om det.
Mandag og onsdag i kommende uge er det træning for fastholdelse af kvinder i klubben.
Bedste golfhilsener
Rekrut- og Begynderudvalget